Kompania e derivateve të naftës Mak-Petrol ka nisur së fundmi një fushatë vetëdijësuese kundër dhunës, diskriminimit dhe bullizmit ndaj fëmijëve, nën moton “Ngrije zërin – Stop bullizmit”.
Mirëpo në këtë fushatë shoqërore ajo që është vërejtur nga shumë persona në rrjetet sociale është anashkalimi total i gjuhës shqipe, pra të gjitha posterat, mesazhet dhe videot e publikuara janë në gjuhën maqedonase.
Kompania mesa duket nuk e ka parë të arsyeshme që mesazhet e njejta sensibilizuese të ju drejtohet dhe klientëve dhe qytetarëve shqiptarë, duke shfaqur kështu përsëri diskriminim në një fushatë që flet kundër diskriminimit.
Nga kompania pavarësisht kritikave ende nuk ka pasur ndonjë reagim!
Mesa duket nuk kanë ndonjë ide që e njejta fushatë të vij edhe në gjuhën shqipe, pavarësisht që gjuha shqipe njihet si gjuhë e dytë zyrtare në Maqedoninë e Veriut.